Friday 16 March 2012

Hellllo!!!!

Fulamak!! Gile lar dah lama tak update apa-apa kat blog nie.. Lately nie, aku busy giler dengan kerja yang agak banyak dan selalu balik lewat.. Adoiii!! Sabor je lar kan... Tapi tak per lar, penat mencari rezeki yang halal memang la sangat berbaloi kan.. Banyak jugak story aku nak citer kat sini, tapi nanti aku citer one by one ok!!! Tapi minggu nie aku ada perkhabaran yang sangat baik untuk kerjaya aku.. Alhamdulillah, nampaknyer usaha keras aku bekerja akhirnya telah dipuji dan dibalas dengan sebaiknyer oleh My Bosess.. Aku rasa bersyukur sangat-sangat dilimpahkan rezeki yang murah.. Semoga perancangan aku untuk masa depan berjalan lancar.. Nanti aku nak update first time aku pergi makan Meatballs yang paling popular kat Ikea nun.. tapi memandangkan masa tu HP aku sakit kat kedai, tak boleh lar nak tunjuk gambar kan.. Sebab aku nie suka citer dengan gambar hehe... Takpe2 aku akan citer jugak next entry ok!!!!



Peace2 kacang peas :)

No comments: