Wednesday 28 March 2012

Karaoke..

Weekend lepas, tiba-tiba tekak aku nie gatal pulaks nak menyanyi.. Aku dengan Superman selalu pergi karaoke "jamban " jer.. 1 lagu RM 1..  Sebelum aku kenal Superman, aku takde lar pandai sangat nak pergi menyanyi karaoke nie.. Dah kenal dia maknanyer dah jadi hobi wajib pulak kan.. Selalu dia lar yang beriya-iya, tau lar suara dia sedap kan, macam ala-ala Jamal Abdillah nun.. (perasannnnnnn!!!!) Tapi jangan ingat suara aku tak sedap yer, sekali aku nyanyi persis Fauziah Latif gituewwww kihkihkih~~~~


Tiba-tiba masa tu gatal nak nyanyi lagi Aishah kan...
Ambik sekali "Janji Manismu" dari aku hahaha!!!...

Lepastu turn aku lagi, sajer nak melalak lagu omputih..
So, aku pilih lagu Adele "Set Fire To The Rain" lagi kauu!!!
Adele!! ker Adehhh!!!! hahaha!!!


Lagu favourite kitaorang.. Sekali lagu Zorro!!~~~~
Kitaorang sebenarnye suka nyanyi lagu berduet nie..
Lagi fair kan.. Lagipun dua-dua boleh nyanyi sama..
Takder la sorang tu makan hati jer, bila yang sorang lagi tu conquer kan..
Balik-balik suara dia.... Balik-balik suara dia
Hihihihihi!!!


"Dua Insan" lagu wajib nyanyi... Mana-mana pergi pun
mesti nyayi lagu nie... Sebab masing-masing perasan suara macam penyayi
asal kan huwahuwahuwa!!!
So, masa hari kejadian, kami telah menyanyi 15 buah lagu!!!
Amekauuu!! dah boleh buat konsert tau tak!!!
Avril Lavinge pun kalah tau :P



Peace2 kacang peas :)



No comments: