Thursday 31 January 2013

Design Baju Kahwin...

Salam  Semua!!
Lately nie rasa lemau jer jari nak menaip.. Tak tau lar kenapa, mungkin pasal penat kot..
Lagi2 tengah struggle untuk persiapan kahwin lagi.. Memang rasa penat sesangat2..
Balik kerja pulak tak menentu, badan dengan kepala nie asyik lar mintak landing jer..
Ada time rehat, pasti aku akan tidur sekejap.. Tak larat weyyhhh!!
Tak tau lar nanti dah kahwin camne huhuhu!!!
Dah lar aku nie kaki tidoo!!!
***encik tunang dah paham dangat habit aku (^_^)**

Isnin lepas aku and Superman dah pergi booked mak andam..
Tu pun kawan aku recommend.. Tak payah aku nak melilau cari kan..
And the best things, aku dapat special price hehehehe..
Kira harga kawan2 lar.. And banyak jugak Umi (nama manja mak andam, dia suruh kami panggil dia umi) bagi free pakej.. Rasa2 memang berbaloi sangat..
Baju pun dapat buat baju baru... Sekarang nie tengah pening nak cari design plaksss..
hadoooiii!!! streesss aku.. Kang cari design biase2, jadi biase2 plak baju kawen aku nanti..
Nak cari terlebih biasa, kang tergrand plak baju tu acaner?? huhuhu!!!

So, tema untuk belah aku dah decided..
color soft blue + pink..

***sweet kan!!!***

Tak sabar rasa nak tengok baju kahwin sendiri hewhewehew!!!

Baju bertandang aku  hantar tempah kat tailor..
Pasal side Superman takde amek mak andam, buat simple2 jer..
Pasal rumah aku pun dah cover 3 even kot (nikah, malam berinai & bersanding)

Last week dah beli kain pasang + lace dekat Gulatis Jalan TAR nun..
Berpinau mata tengok kain cantik2 kat situ.. Kebetulan ada sales.. Ape lagii!!
Rabak poket aku weyyhh!!!
Dah selamat hantar kat tailor pun.. Aku hantar baju nikah dengan baju bertandang..
Harap2 dapat lar disiapkan macam yang aku nak, pasal harga upah boleh tahan mahal jugak .
***fuuhhhh!!! lap peluh kat dahi**

Tapi takper, asalkan dapat hasil terbaik aku tak kisah..
Orang kata "alah membeli, menang memakai"

Untuk baju nikah aku buat design macam nie..
*
*
*

Kain flowly2 gitew kan,, Tapi aku beli kan chiffon beading untuk baju tu..
Beli kat Gulatis haritu,, Giler berat kot beading dia..
Tapi cantik!! **lupa nak snap gambar**
aku suka yang simple jer untuk nikah, tak suka sarat2 sangat,,
Sebab tu aku pilih buat baju kurung moden jer..

Untuk baju bertandang aku buat baju macam nie..
*
*
*
*
*
*
Serius weyyh!!! Cantik giler kot design baju diaa!!
Admire sangat2!! Superman tengok pun macam nak menangis..
Terus dia suruh aku buat baju camtu wat bertandang.,
Aku haruslah suka kan.. hehehehe...


Ok, lar.. nanti aku update citer aku beli kain dekat Gulatis yerk..



Peace2 kacang peas :)

2 comments:

c0ldblo0d said...

lawonyer baju....@_@

c0ldblo0d said...

lawonyer baju...@_@