Wednesday 28 March 2012

Nose Strips (Remove Black & Whiteheads)


Hai You Oulllss!!! hehe... You Oulllss!!! pernah tak menghadapi masalah black & whiteheads dekat hidung.. Ala, yang macam jerawat kecil-kecil dekat sekitar hidung kan.. Mesti ramai mempunyai tabiat memicit sekitar hidung, pasal nak bagi keluar semua black & whiteheads kan. Aku pun kadang-kadang gatal tangan dok picit hidung sendiri, lepas tu rasa geram dengan hasil tuaian yang melimpah ruah hahaha!!! (apa aku merepek nie..) So, last week aku terpikir nak beli nose strips untuk hilangkan black & whiteheads nie.. Aku pun pergila terjah Guardian nun.. Adik aku cakap brand Guardian nie kuat sikit, kira berkesan sangat lar.. So, aku pun try lar test this benda alah kan, sajer nak menggatal tengok banyak ke tak hasil yang aku dapat nanti :P

Nie lar nose strips tu..
Brand Guardian.. Nose strips nie guna arang untuk membuatkan
black & whiteheads keluar dengan galaknyer..
1 box ada 10 strips, harga RM8.90..
Cara pakai senang jer..
Basahkan hidung dengan air, lepastu lekat jer nose strips tu
dekat hidung You Oullss yerk..
Tunggu dalam 15-20 minit.. Lepas tu baru you oullss buka yerk..
Dan you oulls akan dapat hasil tuaian yang Walllaa!!!
Sebenarnya ia bergantung kepada kebersihan wajah you oulls sendiri.. Kalau yang selalu makeup
dan tak cuci muka dengan bersih, mungkin dapat hasil yang optimum...


So, nie la hasil lepas 20 minit.. Nampaknyer aku punyer black & whiteheads
tak banyak sangat, ciput jer.. Mungkin sebab aku nie tak makeup bagai kan..
So, hidung dengan muka nie bersih sikit lar (hehehe perasan..)


So, you oullss yang nak mencuba boleh la pergi terjah Guadian yang berdekatan.. Lepas nie tak payah lar dok gatal nak picit bagaikan, nanti hidung tu berparut pulak...


Peace2 kacang peas :)


No comments: