Thursday 22 December 2011

My Superman terkejut beruk dapat gift ;P

Bulan November lepas, Birthday Superman aku yang ke 27 Tahun (dah tua rupanyer dia nie). So, agak pening jugak la  kepala aku nak bagi apa dekat dia .. Iyelah, takkan aku nak pergi candle light dinner bagai plak kan, memang tak lar.. Pasal aku ni bukan romantik sangat :P Nak pergi beli hadiah dekat luar pulak, mesti tak dapat la. Pasal dia selalu jer  ikut aku kemana-mana..

So, aku pun terfikir nak beli online jer, lagi senang. Dia pun xtau :P. Aku pun blogwalking la dekat satu blog craft nie Tiba2 terjatuh hati tengak pillow couple yang Sis Lulu nie buat.. And then aku pun tempah ikut design yang aku nak.. Dan hasilnyer sangat la cantikkkkkkkk!!!!!!! seperti ini......


Lepas dah siap semua, aku suruh Sis Lulu pos dekat alamat ofis Superman.. Masa dia dapat parcel tu, memang dia terkejut beruk lar, rasa curiga dan sangsi meluap-luap "Bila masa aku beli barang nie????" .. And the best part is, pillow tu sampai seminggu sebelum birthday dia.. Lagi la dia pelik kan, lepastu perasaan ingin tahu semakin tak tertahan lagi.. Dia pun buka parcel tu, and then dia terkejut beruk kali ke-2 ye tuan2 dan puan2..

Buka2 tengok ada 2 couple pillow, 1 nama dia, 1 nama aku lar.. Masa nie dia dah tau aku surprisekan dia.. hahaha!!! penat aku berlakon beberape minggu nie. Takut dia tau.. Habis kecoh satu ofis dia, dapat gift siap ada love :)


Peace2 kacang peas :)

No comments: