Monday 21 May 2012

Kerja Baru...

Salam You Oulss!!! Udah lama enggak ketemu ya??? (tiba-tiba tercakap indon pulak ape ke halnyer hahaha!!) Minggu lepas minggu yang sangat-sangat bz.. So, tak sempat nak update apa-apa.. Lagi satu bos omputih dah masuk department aku, memang susah lar nak meng"online"kan diri kan, nanti dia kata aku tak buat kerja pulaks... (entry nie pun aku curi-curi update pasal dia tak de, pergi meeting huwahuwahuwa!!!)..

Ok2, straight to the tajuk yang aku nak citer harinie, pasal "KERJA BARU"... Sebenarnya My Superman baru start kerja tempat baru last week... Alhamdulillah, dia dapat offer & position yang sangat-sangat sangat sangat lar bagus.. Syukur sangat2... Mungkin nie rezeki tunang kami kan... Tapi kalau you oulls nak tau, masa dia dapat offer kerja baru nie, macam-macam dia fikir... Bukan fikir pasal tempat kerja baru, tapi fikir pasal kitaorang kerja masing-masing dah tak satu area.. Kalau dulu dua-dua keje area Shah Alam, dapat lunch sama-sama.. Sekarang dia dah tercampak kat Port Klang nun jauhnyer...So, tak dapat lar dating selalu kan.. Dulu pergi kerja, dia yang hantar aku hari-hari, sekarang aku kena pergi kerja sendiri ;(

Tapi takper lar, dah memang rezeki dia dekat sana kan.. Lagipun kitaorang memang dah start nak kumpul duit untuk bersatu tak lama lagi.. So, benda-benda nie kena lar terima.... Ala, keje lain-lain area pun last-last meeting point kitaorang dekat rumah aku jugak hehehe... (pasal rumah aku duduk tengah-tengah antara shah alam & port klang).. Hari-hari jugak jumpa kahkahkah!!!

So, kepada My Superman kerja elok-elok ok.. Jangan nak nakal-nakal dekat tempat kerja baru.. Ma skodeng dekat sini hahahaha!!! Ingat janji kita tau.. I Love U Soo Muchh!!! Muwahhh!!!!


Peace2 kacang peas :)

No comments: