Friday 23 November 2012

Kena Ulser.. Sakiiittt!!!!

Aku sekarang nie tengah menahan kesakitan yang amat sesangattt!!!
Semua nie disebabkan ada ulser dekat lidah aku.. Sakit tak tau nak cakap lar, nak telan air liur pun susah nie pulak nak makan.. Tapi lapar punyer pasal aku telan jugak...
Kalau dah ada ulser nie, semua benda nak buat tak kena, pasal sakit dia menganggu konsentrasi betull!!

Satu hari nie aku buat kerja dengan muka ketat jer.. Semua ingat aku tengah marah, padahal aku tahan  sakit yang tak tertanggung nie.. Orang cakap kalau nak baik kena letak garam kan...
Tu pun kalau tahan lar, pasal dulu aku pun ada buat jugak..
Tapi sakit dia!!! MAkkk Aiiii!!! Sampai meleleh-leleh air mata..
Lepastu rasa macam nak tendang orang!! bolehhh!!!!

Nak menangis rasa nie tahan sakit, tapi aku kuatkan iman jugak..
***filza kau memang kuatt......................kuat makan hahaha***
kalau oang lain cari pasal dengan aku time nie memang mendapat lar
peluru berpandu dari aku..

Nanti balik aku nak try kumur dengan Listerine lar, mana tau boleh reda sikit sakit nie..
Sakiitttt!!!!!!!! ;(


Peace2 kacang peas :)

No comments: