Tuesday 25 September 2012

Masa Muda-Muda.. Zaman bercinta..

Masa takde kerja tadi, aku sajer godek-godek gambar2 dalam FB aku nun.. Dok godek-godek tertengok gambar aku dengan Superman masa bercinta dulu hahah!!
***sekarang pun bercinta jugak, tapi dah tunang hehehe***
Memang dah lama gambar-gambar tu, dekat 2 tahun kot.. Masa tu aku comel lagi, now lagi bertambah comel!! Werrkkk!! Bila aku tengok balik macam kelakar pulak.. Masa nie aku study lagi, so masa lapang tu banyak sikit nak pergi merambu kan..

Dulu kalau ada masa free or cuti semester, Superman suka ajak aku kuar tengok bola lar, tengok mentor lar, mandi sungai lar, macam-macam lar.. Dulu gagahlar pergi pasal time free banyak.. Kalau sekarang memang tak lar, pasal aku asyik bz kerja jer.. Kalau ada masa cuti pun, aku lagi suka rehat dekat rumah, nak pergi jalan-jalan dekat mall pun malas zzzZZZZZZZzzzzzzz.. My Superman memang dari dulu simpan janggut, aku tak suka sebenarnyer pasal macam menyemak jer.. Lepas aku cakap kalau dia takde janggut lagi hensem, terus dia tak bela dah.. hahahahah!!  ***jahat giler aku**

Nie lar masa kitew bercinta duluw hikhikhik!!!
**nada macam gatal jer :P****


Kami tengok bola pun kalau Selangor ada game lar, takpun team Malaysia ker...
Kalau dulu Selangor power, sekarang nan adooo!!!!
So, jarang lar sekali kami membawa diri ke stadium....

Dulu tiap-tiap minggu pergi tengok mentor..
Aku suka pergi tengok live pasal boleh dapat free gift hahaha!!!**tak bleh blah pompuan nie!!***
Paling suka dapat belon panjang tu, lepas tiup boleh tepuk-tepuk.. Bunyi kuat pulak tu, then aku pun gembira sangat.. Lagi satu dapat tangan yang besarrrrr!! tuuu!!!
Bawak balik. adik aku buat main plak, lepastu koyakk ZZZzzzzzzzzzZZ T_T

Nie lar belon yang aku suka tu..
Gembira sangat bila dapat main ***macam budak-budak***

Ehhh... mulut duck face tu..
Muka Superman kurus giler time nie, sekarang tak payah cakap lar..
Dah berlipat-lipat semua.. huhuhu!!!

Masa nie muka dia hensem sikit, rambut pun kemas..
Sekali tengok macam abg polis jerkk ,.. Smart smart smart....

Comel tak muka dulu..
you oulls tak nak puji, aku puji diri sendiri lar :).
**sila muntah hijau sekarang***


Duck face lagi...Nasib baik tak MC 5 hari hahaha!!
Oh maigoodddddd!!!!!

Bambam giler muka aku masa nie, aku kalau rambut pendek mula lar nampak gemuk
giler muka aku... Pffttss
**salahkan rambut plak, dah memang diri tu bambam hahaha***


Peace2 kacang peas!!

No comments: