Thursday 13 September 2012

Wrapping Tak Penting, Yang Penting Isi hehehe....

Minggu lepas, bos aku Mr Vincent amek cuti seminggu, pasal nak pergi holiday.. Release tension katanyer pasal asyik kerja jer tak cuti-cuti.. Terus amek seminggu kau!!! Jeles aku, bos cuti aku tak cuti menyampahhh!! Werrkkk!!! Dia takde, maknanyer aku yang kena backup kerja dia semua..
Fair lar, masa aku cuti dia buat kerja aku hehehe...

So, sebelum dia pergi cuti haritu, sempatlar dia curahkan ilmu pengetahuan dia dekat aku.. Aku kena buat kerja-kerja bos kottt!!! Buat report, hantar report, baca email, balas email, liase dengan customer lagi.. FUhhh!!!! Memang macam hell lar... Tapi nasib baik ada Abg Zul (abang 1 department aku incharges kontena) tolong aku.. Mula-mula blur-blur jugak, at last nasib baik dapat buat jugak.. Bayangkan. seminggu ok, bos aku 2 orang sekali takde.. Memang gila nak run operation time-time peak nie.. Tapi aku rasa berbaloi sangat dapat belajar buat kerja-kerja bos nie.. Pasal benda yang aku tak tau pun jadi tau..
Lepasnie boleh jadi Senior Supervisor lar aku hahaha!!!

Alang-alang dah tau bos pergi holiday, dekat Australia pulak tu. lepastu seminggu pulak, terus aku mintak dia belikan aku ole-ole.. Tak kira mesti ada punyer dekat aku ***mengada-ngada***
Konon-konon balas dendam pasal dia cuti lama sangat...
Lepas seminggu cuti, dia masuk kerja.. Jeng jeng jeng!!! aku tak sabar nak tunggu dia bagi ape dekat aku..
Tapi aku pelik, kenapa dia buat muka selamber jer.. Lupa janji lar tu :(

Lepastu masa semua orang takde dekat ofis, dia datang sambil letak tangan dalam poket..
dalam hati " tak pernah dia act macam nie??? serius!!!!"
then dia keluarkan satu benda macam nak kata ape pun aku tau.. Sekali tengok macam wrapping hashbrown yang dekat MCD tu.. Ape benda nihhh????
?????(O_o)?????
nie haa,,, you oulss rasa ape first impression kalau you oullssss dapat gift camgini...
*
*
*
*
*
Apakahhh ini???? Dia cakap dia beli dari Australia...
Tapi apeke benda nie??? Takkan daun kot??? Pasir pantai?? tiket kapal terbang ker???
Ishh Ishh Isshh!!!! penat aku memikirnyer...
Masa aku dapat tu, aku simpan dulu.. Tak nak bukak depan dia..
Segan pulak.. You oullss nak tau ker???
Ada lagi kejutan masa aku buka wrapping ala-ala hashbrown MCD nie..
Nak tengok??? Jom Scroll ke bawah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
lagi sikit...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Jeng Jeng Jeng!!!!
Ada pulak balut kaler hijau nie pulak..
Lagi surprise nihhh..... Grrrr~~~~~

Sekali tengok macam asam yang bungkus kertas warna-warni tu kan..
Takkan asam kot dia bagi kat aku??? Australia ada jual asam ker????
Bertambah musykil aku dibuatnyer...
Jom scrooll lagi nak tau ape bendanyer....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tadaaaaa!!!!!
Rupeyer fridge magnet daaa bos aku bagi.. Wrapping macam ape jer..
Dia cakap FM nie bukan yang jual dekat kedai tu, kena request baru orang tu buat..
Kira handmade lar nie, 1 jer dalam dunia ewwahhhh!!!!!

Ape2 pun thanks yer bos bagi saya FM nie, naik flight tu..
Dia siap cakap, aku sorang jer dapat..
 Orang lain dapat rokok jer (pasal semua staff lelaki smokers)
Akhirnyer terurai juga apa isi kandungan
dalam wrapping hashbrown MCD tu hehehehe..
"Wrapping tak penting, yang penting isi"


Peace2 kacang peas :)

No comments: