Sunday 3 February 2013

Muka Gemokk!!! Arrrggghh!!~~

Dah lama tak amek gambor berdua cenggini..
 Koleksi gambar berdua tak banyak lately nie.
Tak tau kenapa, kalau tak masa muda-muda dulu kemain penuh memory card huhuhu!!!
Mungkin pasal aku rasa muka aku nie makin chubby kot, nyampas tengok gambar sendiri..
Dulu snap sekali dah rasa comey jer, now kena amek banyak2 kali baru rasa comey..
Acaner tuu??? Takut tengok muka sendiri (@_@)
 
Bila tengok balik gambar yang dah snap tu terus cakap dalam hati..
"uishh!! gemoknyer muka aku!!~~"
Malu lar nak simpan, terus mimpi ngeri sendirian..
Tapi Superman selalu nak sedapkan hari aku..
Dia selalu cakap
"Gemok ker kurus, I tetap sayang U"
Terus i rasa dihargai you oulls tauuu!!! **mata kelip2**
 
 
Bambam giler kot aku tengok muka sendiri..
Gigi kapak tetap trademark utuk diriku hewhewhew!!!

Nie pun tak tau berapa kali snap nie..
Pasal anglenyer aku rasa tak menepati piawaian aku hahaha!!

Fefeling Instagram nih.. Belasah jer amek gambar guna ape software yang ada kat hp tu..
Pasal aku pakai handphone murah jerkk.. Nak mintak Note 2, takut terus demam Superman nanti hahaha!! Tapi dia janji lepas kawen nak belikan untuk aku :)

 

Peace2 kacang peas :)

 

 

No comments: