Saturday 17 March 2012

First Time Buat Header Blogg!!!!

YUuuhhuuuu!!!! (sambil lompat bintang!!!) akhirnyer aku berjaya jugak letak gambar kat header blog aku!!! Setelah sekian lama mengodek-godek, ubah html yang macam nak rabun aku tengok, akhirnyer berjaya jugak... Berjanggut jugak lar nak belajar benda-benda alah nie.. Tapi aku suka, atlest aku cuba benda baru kan, boleh tambah ilmu pengertahuan.. Selain tu, aku ada terjah some blogs yang buat toturial untuk buat blog lagi cantik... Teringin nak ada design template yang cantik-cantik macam kat sini.. Tapi......... nanti lar.. hehe.. Bye you ooullls!!!!!


Peace2 kacang peas :)

2 comments:

Aine Ainun said...

cantiknya....gambar..ada lalang kt tepi tu..

Unknown said...

Thanks sis.. tau tak masa amek pic nie abang photographer tu sanggup masuk dalam selut lagi hehehe.. Punyer la komited, nak dapatkan gambar cantikk... :P