Monday 19 March 2012

Repeat Bedal Meatballs Dekat Ikea.. Memang Terbaik lar!!!

Wahhh!! Semalam memang betul lar Superman belanja aku makan Meatballs!!!! Ingat main-main hehe... Sekali betul daaaaa~~~ Suka suka suka!!!! (kalau makan memang tak pernah menolak minah niee...) Tapi seperti yang sedia maklum, food court dia memang ramai dengan umat manusia yang dok gilerkan makanan kat situ (termasuk aku kuikuikui!!!). Nasib baik sampai2 terus dapat tempat duduk, kalau tak penat lar mencari tempat kosong.. Kali ni gambar semua dari hp aku yer.. No picture from pakcik google okehhh!!!.. Meh tengok betapa pelahapnyer pasangan kekasih ini makan ngehngehngeh~~~~~



Sebelum nak pergi melantak, kita keluarkan duit dulu yer...
(Tu kad Superman, sajer menggatal nak jadi model ATM CARD Maybank.. bolehhh???)


Untuk beli makanan, aku yang volunteer dan seharusnyer aku yang kena queue kan..
 Sebab Superman kena jaga tempat duduk... Kira tak lama lar aku queue semalam, dalam 15 minit jer dh setel..
Tapi orang!! Ya Ampun!!! Ramai Bangat Sihh!!!
Kalau tengah lapar, mesti semua nak makan kan... Sama lar dengan pasangan yang macam kebulur nak mampus nie, macam2 diorang amek.. Meh tengok mehhh...~~~~


Ini dia menu kami!!!!
Banyak tak banyak??? Aku tengok family sebelah aku pun
makan tak banyak macam nie... Malu sehhh!!! mesti diorang mengata kami (-_-')
Tapi kami peduliks apa kan, dah lapor, memang mendapat lar hahahaha!!!


Meatballs 20pcs!!!
Disebabkan benda alah ini lar, yang menyebabkan aku & Superman repeat datang sini lagi..
Kau memang membuatkan kami jatuh cinta tau takk!!!
Tengok kuah dia tu!!! Memang menggugat iman!!!
You Oulls yang tak pernah try, patut try ok!!

Pastu kami melantak Chicken Wings nie..
Memang memikat jiwaku auuuwwww!!!!


First time cuba, Pasta With Tomato Sauce..
Rasa boleh tahan....

Last but not least, dessert wajib mesti makan,
Daim Almond Chocholate.. Memang nak likeee!!! Banyakk2!!!
Sebab sedap banyak banyak banyak!!! :)

Muka tuan tanah harus ada yer sebagai bukti hehe...


Mamat yang makan banyak, semua dia nak order..
Sekali AMEKKK KAAAUUU!!! 
Perut boroi ke depan hahaha!!!



Nie berhenti jap first half, pasal dah start macam kenyang..
Lepas tu bedal lagi tak ingat dunia!!! Sampai licin kuang kuang kuang!!
Memang menambahkan berat badan gamaknyer~~~


So, nie lar resit bukti kami makan semalam...
Semua2 RM34.75 jerk...
Thanks Superman belanjer I :)
Lenkali belanjer lagi..
(Bukan belanjer makan jer, belanjer shopping kat Ikea sekali huhuhu!!!)

Peace2 kacang peas :)

No comments: