Saturday 23 June 2012

Doodolls My Pets :)

Dulu masa aku lepas habis study, aku tanam anggur agak lama jugak lar.. So, daripada takde buat apa-apa dekat rumah kan, aku pun jual keychain dari kain felt nie.. Kain felt nie you oulls boleh buat macam-macma tau. contoh seperti keychain nama, bantal, brooch, clip rambut and etc.. Buat jer ikut kreativiti masing-masing.. Tapi sekarang nie aku dah tak jahit benda-benda nie lagi.. Pasal takde masa, dan lagipun aku dah kerja tetap sekarang.. Lama jugak lar aku tak menjahit crafts nie.. Mesti dah luper.. Last aku jahit masa aku buat "door gift" masa aku tunang..

So , antara salah satu favourite stuff yang aku suka ialah Doodolls nie.. Cute giler lar.. Kalau nak beli yang original memang mahal lar kan.. So, aku pun try buat sendiri guna felt nie.. Tak lar berapa susah sangat nak buat, sebab aku siap print out sketch dia.. Jom tengok beberapa doodolls yang comel nie...

Antara Doodolls favourite aku..
Pandai posing diaorang nie..


Lagi-lagi Si Orange tu.. Punyer lebar dia senyum..

Numero and Orange Man..
2 ekor nie nie, sibuk nk tnjuk gigi masing2...
sorang rongak, sorang ala2 model colgate..


Yang merah tu Ninja... Yang ada love mcm doktor cinta tu Cupipi...
Cute kan......


Tak payah nak beli mahal-mahal...
DIY sendiri lagi senang hehe...

  Peace2 kacang peas :)

No comments: