Saturday 23 June 2012

2 Orang Budak Nakal Nie Selalu Buat Aku Geram~~~~~~

Memandangkan aku tak ada adik kecik yang boleh dibuli dan digomol, so mangsa-mangsa aku adalah 2 orang budak bijak nie.. Anak makcik aku Fahmi & Nabila.. 2 budak nie selalu sangat datang rumah aku, lepastu pandai pulak surah bukak laptop bagai.. Nie influence dari adik aku Wawa, pasal dia selalu bukak lagu "ABC" dekat youtube.. Siap download lagi pasal kalau tak bukak lagu tu diorang nie mula lar nak menangis.. Bijak pulak tu, baru umur setahun lebih dah pandai nyanyi lagi " ABC" favourite diorang.. Lagi satu perangai 2 budak nie, pantang hala kamera memanjang jer pose manjer gitew...

Fahmi punye perangai kalau hala kamera cepat-cepat dia nganga besau mulut dia tu. Motifff??? aku pun tak tau.. Dah jadi trademark terus "budak mulut besar".. Nabila pulak pantang orang suruh wat mimik muka mula lar dia ikut.. Jom tengok 2 budak nakal yang aku sayang sangat nie...



Waaaaaa!!!!!!!
Seee!!! Kan aku dah cakap..
Pantang nak ambik gambar dia, terus nganga mulut besau dia tu..


Nabila nie kalau orang suruh apa pun dia buat..
Masa ni Wawa suruh dia habiskan air teh ais satu plasik tu..
Sampai menonggeng dia minum, sampai begitu sekali rupernyer....
Hehehehe....

Kecik-kecik dah pandai buat muka "Duck Face"
Cute kannn!!! Memang rasa macam nak lempang hahahaha!!!

Pandai betul senyum macam tu..
Tapi gigi ada 2 jer :)


Peace2 kacang peas :)



No comments: