Wednesday 13 June 2012

Gaji Dah Tinggal Separuh, Baru Nak Dapat Surat Sob Sob Sob~~~~

Bulan 3 yang lepas company aku ada bagi increment tahunan dekat semua staff.. Ala, macam company lain jugak kan, every year diaorang dapat increment kalau tak bulan 3 mesti bulan 6 kan.. So, memandangkan aku baru confirm tahun lepas. so ni kira first time aku menikmati increment nie.. Firstly mesti kena interview bagaikan.. Alhamdulillah, nampaknyer aku dapat feedback yang sangat sangat sangat sangat lar positif dari My Bosess... Segala kerja keras aku berbaloi dah sangat2 dihargai oleh mereka.. Aku bersyukur sangat sebab dapat "Top Staff" dekat department aku..

Bayangkan aku kerja baru masuk setahun, aku dah dapat percent paling tinggi.. Tak sia-sia aku OT bagai, stayback, kena keja weekend semua akhirnya penat lelah aku terbalas.. Tapi yang tak bestnyer masa bulan 4 lepas aku tak dapat surat rasmi dari HR lagi.. Staff2 lain semua dah dapat, surat aku pulak under KV lagi.. Memang sakit hati jer, iyelah kita nak kan confirmation all terms and condition kan.. Tunggu punyer tunggu punyer tunggu, surat tak dapat-dapat lagi... Last-last aku pun malas nak tanyer2 HR aku terus cakap dekat bos aku.. Terus dapat surat last week.. Alhamdulillah, tinggi jugak lar increment aku tahun ni...



Nie surat yang HR hold bapak lama tu...
Agak-agak you oulls berapa increment aku dapat??? hehehe..
Apa-apa pun aku bersyukur dengan rezeki yang Tuhan berikan ini..


Peace2 kacang peas :)

No comments: