Friday 29 June 2012

Weekend Planning..

Salam Jumaat... Minggu yang agak sibuk sampai tak sempat nak update apa-apa.. Minggu nie operations teramat-amat lar busy pasal dah nak puasa kan... Aku pun just banyak blogwalking jer.. Tengok orang lain macam best jer update cerita dekat blog masing-masing hehehe... This weekend pulak jadual sangat lar pack.. Sabtu ada kenduri kahwin kawan My Superman.. Kalau dapat makan free memang aku suka, lagi-lagi kawan Superman nie buat dekat Muara Ikan Bakar lagi.. Lagi lar syokk kann... Tak pernah lagi kau dengar orang kahwin buat dekat tempat macam tu... Sesekali dapat pergi best jugak kan...

Ahad pulak ada Interdepartment Bowling Tournament dekat company aku.. Waaaa!!! Bestnyer!!! Aku pun join gak pasal department aku takde saper yang nak volunteer.. 1 Team 3 orang.. Aku geng dengan Bos aku hahahaha!! Tak tau diorang tu pandai main ke tak.. Puas kena paksa.. And the best thing, kami kena letak nama team.. Puas memikir-mikir sampai penat kepala otak atleast terus letak nama team kami as "ANGRY BIRD"!!!! hahahahaha!! Lawak-lawak.. Nama team yang paling best compare with others team.. Nanti aku update yer.. Tak menang takper, janji have fun...


***tak pergi training lagi nie... Ingat esok nak ajak My Superman pergi main bowling lar hehe.. Malu pulak nanti bola asyik masuk longkang jer :P

Peace2 kacang peas :)

No comments: