Wednesday 7 November 2012

Baju Nikah Idaman...

Tadi dok gatal tangan meng"goole" baju nikah...
Tiba-tiba terus aku jatuh cinta dengan design baju nikah nie..
Cantik sangat!!!!! Aku sangat-sangat lar suka kalau baju kurung moden
boleh buat baju untuk Nikah.. Sebab baju kurung moden nie cantik...
Kalau kena dengan orang yang tinggi, dan bentuk badan yang cantik,
lagi perggghhhh!!!! memang cantik larrr kalau ambil gambar..!!

Meh aku nak share baju nikah idaman aku nie..
Dah dapat sikit idea nie hehehehe..
  

Sweet kan... Tapi kalau aku nak buat takde lar panjang camgitu kot kainnyer.
Tapi warna nie memang cantik..

 
Putih memang tak kata apa dah, memang sinonim dengan warna pernikahan..
Aku suka kain kipas2 camtu.. Nampak begitu vintage sekali...
***nak buat macam nie lar huhuhu!!!***

Admire dengan veil panjang tu..
Memang sangat ayu kalau dipakai masa nikah..
WEEEEeeeee!!!!! Tak sabar lar nak design baju nikah sendiri nanti..
(^_________^)


Peace2 kacang peas!!

No comments: