Tuesday 6 November 2012

Mak Dia Pregnant, Dia Yang Mabuk..

Sabtu lepas aku dapat berita gembira.. Mak aku cakap Nabila nak dapat adikk....
Mak dia pregnant baru sebulan.. Habis lar, lepas nie mesti dia kurang kasih sayang dari mak dia hahaha!!
Aku ingat lagi, dulu masam mak Nabila mengandungkan dia, memang teruk tak ingat lar..
Hari-hari mabuk.. Muntah bagai.. Lepastu aku siap tolong hantar pergi klinik semua..
Dah pergi klinik tak jalan jugak, mabuk lagi.. Last sekali terus masuk hospital..
Sampai mak dia berhenti kerja.. Iyelah, mana taknyer asyik MC jer..
Last2 berhenti kerja terus.. Rupa-rupanyer muka budak nakal nie rupernyer keluar..
Nasib baik comel..

Lepastu mak dia cerita, masa mak dia tau Nabila nak dapat adik nie,
Nabila ada satu "peel".. Dia suka makan masam-masam..
Macam orang mengandung kan suka makan masam-masam macam asam kan..
Nabila nie sekarang hantu asam.. Padahal mak dia sikit pun tak teringin..
Haritu bapak dia beli asam kulit limau tu, mak dia tak boleh nak makan pasal masam sangat..
Dia hentam selamber jer, lepastu berak2.. Dah berak sambung lagi makan asam..

The best part is, malam tadi mak aku basuh kain.. Dia terbau sabun basuh tu, dia nak termuntah..
Werk Werkk werkk!!!! Mak aku dengar dia nak muntah.. Mak aku dah pelik dah dengan budak sorang nie.. Apesal macam tu plak.. Lepastu mak dia cakap dia tak boleh bau sabun, nanti dia macam pening..
Weehh!!! mak kau yang pregnant, kau yang llebih plak yer Nabila!!!
Nie manja sangat dengan mak dia lar nie.. Sebab tu dia yang mabuk...

**MUKA MABUK***
Kesian Nabila, kecik2 dah mabuk orang pregnant hehehe...
Ganti masa mak dia pregnant kan dia dulu kot :P
Mabuk teruk sangat..

**MUKA TAK MABUK**


Manjer sangat dengan Aku and Wawa...
Kalau merajuk, kitaorang jer tau macam mana nak pujuk dia..
Bukak Laptop, pasang Angry Bird... Terus Diamm..


Bagus lar dah nak dapat adik, Nabila dah pandai nak Independent..
Pandai potong kuku sendiri hehehe...
Masa nie aku nak potongkan kuku dia yang macam hantu tu, sibuk merengek nak buat sendiri..
Hambekkk!! Pandai sangat kan, dah macam orang besar gayanyer...


**16 hb nie birthday dia yang ke 2 Tahun, kejap jer dah besar budak nie**



Peace2 kacang peas!!


No comments: