Tuesday 6 November 2012

Shopping Spec & Jam Di Vincci..

 Ahad lepas, aku pergi dating berempat.. Aku, Superman, adik Superman (Marul) dengan awek marul (Shaida).. Keluar pasal nak kenal dengan awek baru si Marul tu lar..
 Nanti aku citer lar ek pasal awek baru dia tu.. hehehehe..

Kitaorang pergi dating dekat Damansara.. Plan pergi makan meatballs dekat Ikea nun..
Pasal couple yang disinun tak pernah makan meatballs lagi..
Couple yang disinin dah biasa makan.. So, takde lar jakun sangat hahaha..
Lepas dah pergi pekena meatbalss, kami semua pergi jalan-jalan dekat The Curve..
Sajer jer cuci2 mata, window shopping... (wahhh window shopping yerr.. boleh percaya ker??)

Dan tidak semena-mena (betul ker ayat aku nie????), alasan untuk window shopping tidak dapat diterima sebab masuk shops semua ada sales... Tak pasal2 jugak Superman dapat Baju + Slack satu sett...
***jeles pasal aku tak dapat***

Lepas tu dok jalan-jalan dekat Padini, tengok2 ada sales jugak..
Terus masuk lar kan, pasal aku kan giler kasut kat Vincci tu..
Tengok kasut macam tak berkenan, terus capai benda lain..
Aku nampak cermin mata tu diorang jual 2pcs RM30..
Murah tak murah tu... The best things is semua cantik2..
Terus rembat 2 sekaligus...
**harus beli 2 kalau beli 1 nanti sorang lagi muncung kedepan**

Lepas tu tengok jam2 dia pun lawa.. Harga takde lar mahal sangat..
Pasal dah geram sangat kan.. Rembat gak 1 jam huhuhu!!!

Hasil rembatan haritu..


Spec tu harus beli sama pattern, pasal tu pattern tu jer sesuai dengan muka kami..
Hitam Superman punyer, Coklat aku punyer...
Konon kalau pakai muka macam Faizal Tahir lar.
OHhh!!! Pleaseee!!!!!


Cantik tak.. hehehe..
Aku suka tali dia tu, macam besi..
Tapi ringan jer bila pakai...
Harga RM29.90..

Dah beli harus lar digayakan..
Konon2 macam model Vincci lar nie.. hahahaha!!
**berangan itu perlu***

Haiii!! Meranam Filza Tahirr...
**statement yang boleh buat youlls muntah darah**
hahaha!!! Kalau Faizal Tahir tengok nie, mesti dia demam seminggu hehehe..
..(^_______^)..


Peace2 kacang peas!!

No comments: