Sunday 18 November 2012

Happy Birthday Ain..

Bulan lepas, Birthday adik aku yang bongsu, Ain..
Umur dah masuk 9 Tahun.. Tapi kalau tengok orangnyer dah macam budak darjah 6 gamaknyer..
Tinggi melangit macam kakaknyer jugak hehehe...
Adik aku yang sorang nie, memang terkenal dengan mulut becok dia tu, pergi mana2 jer mesti orang kenal..
Tak kira lar kawan sekolah ker, kawan ngaji ker.. Sampai pakcik kat kedai depan umah aku pun kenal dia sangat2.. Dari kecik suka pergi kedai sendiri.. Kalau orang tanyer itu ini mesti pandai jawab..
Bayangkan kalau pergi pasar malam pun, ade jer kenal dia.. Dia cakap tu kawan sekolah dia..
Wehh!!! ramai plak kawan ko yerk dikk..

Sambut biasa2 jer, panggil jiran2 sebelah rumah..
Mak aku suruh buat kek coklat kukus.. Pasal aku paling hebat buat kek tu :)
Mak masak kuih cara berlauk, kueytiaw gorenng, roti canai dengan kuih2 sikit...
Pasal buat petang kan, so menu ala2 more to minum petang lar...
***gambar tak sempat snap pasal sibuk melayan si Nabila gedikk***

Homemade Kek Coklat Kukus..
Atas tu aku tabur dengan kepingan badam yang dah dipanggang...
Alhamdulillah, semua kata sedapp!!!!
Cantik tak kek kitew buat.. (^___^)


Beli kek lagi 1 sebab takut tak cukup..


Aku bagi hadiah jugak kat Ain...
Hadiah biase2 jer, nak beli mahal2 tak perlu..


Beli pencil box & Set Pencil 2B..
senang nak pakai buat kerja sekolah...
Takde makne aku nak beli bear bagai hahaha!!!!


Nie pulak hadiah yang Ain dapat dari kawan2 dan sedara-mara  yang datang..
Suka la tu dapat banyak hadiah..



Selamat Hari Lahir yang ke 9 Tahun Ain..
Sekolah rajin2, jangan asyik nak main jer..
Mulut tu jangan becok sangat ok, sakit telinga nak dengar hari2.. GGrrrr!!~~~~
Love U!!! Muwahhh!!

**nyebok jer budak baju pink kat belakang tuuu!!!**


Peace2 kacang peas!!



2 comments:

[z@ck] said...

bestnya pandai buat kek coklat kukus.huhuhu.

Unknown said...

senang jer buatnyer.. nanti filza reveal resepi ok ;)