Thursday 1 November 2012

First Time Beli Kasut Wedges :)

Kasut favourite aku nie dah menunjukkan tanda-tanda nak kena tukar baru..
Kesian, hari2 kena ujan dah nak rabak aku pakai..
So, semalam balik kerja terus aku ajak Superman pergi Jusco Bukit Raja..

Aku nie ada satu peel sikit, nak cari kasut kena betul-betul dengan taste aku..
Biasa aku akan cekau kasut flat jer
**pasal aku dah memang tinggi sejak azali**Tapi aku masuk semua kedai kasut takde yang berkenan...
Ada yang berkenan, takdok saiz plakk...ZZZzzzzz.. nyampasss!!!
Susah kalau kaki America saiz nie....

Last2 masuk jugak dalam Jusco, pergi kat bahagian kasut ladies..
Tengok punyer tengok last2 terminat plak dengan kasut satu nie..
Wedges okkk!!! Tak tau sejak bila ubah selera,,,
Test dekat kaki yang ala-ala America size, macam cantik jeww..
Tanyer saiz paling besar, nasib baik ada.. Yesss!!!!!
Rembat jangan tak rembat... Tak tengok harga dah, terus bayar hahaha!!!

Superman muka hangin jer, pasal dia cakap aku pakai kasut nie nampak tinggi..
Hellooo!!! Punyer penat cari kasut tadi, dah dapat yang berkenan why not I rembat :)
*** dia takut aku tinggi dari dia lar tu****



Nie lar kasutnyer.. First time mak jemah beli kasut tinggi gini hehehehe...
Tak sabar nak rasmi...


Kasut2 jenama Hawkeye ni memang selesa pakai..
Tak rugi beli....

Muka happy dapat kasut baru...

Kasut lama aku nie boleh pakai lagi, cuma dah nampak terkopak tapaknyer tu...
Lepas nie dok dalam kotak jer lar huhuhu!!!




Peace2 kacang peas!!
 
 

No comments: