Tuesday 13 November 2012

Yeahhh!! Dapat Cadar Baru!!!!

Before this aku ada cerita yang aku nak cari cadar, tapi tak dapat kan..
So, minggu lepas ada satu hari tu aku balik awal (punyer lar pelupa tak ingat hari)..
Aku ajak Superman pergi Carrefour Klang.. Alasan nak cari lampu tidur.. Pasal bilik aku tu kalau switch off lampu, memang gelap ya amatttt!!! tangan sendiri pun taknampak LOL!!!!

Cari punyer cari lampu yang aku nak tu takde.. Last2 tengok dekat Carrefour tu diorang macam buat jualan murah.. Aku tengok banyak jugak barang yang diorang display kat depan tu dengan harga yang murah. Dah tak dapat cari lampu tidur, mata terus nampakcadar2 yang cantik2.. HArga pun tak delar mahal sangat.. Paling mahal pun dalam RM150 jer..
Rambang mata wweehhh!!! Terus nampak satu cadar nie, terus aku rembat.. Rasa comforter di sejuk jer, macam yang mahal punyer.. Harga dia RM99.50 murah tak murah tuuu!!!! Saiz Queeen lagi..

Lepastu yang buat aku terkujat besar kan, masa dah bayar dekat counter tu..
Superman mintak resit dekat aku.. Lepastu dia tunjuk something...

Superman :"Cuba U tengok betul2 harga sebenar cadar nie berapa??"
Aku : " (@____@)!!!!! biar betulll niiieeee!!!!

You oulls nak tau tak berapa harga 1 set cadar tuu??
***lupa nak snap resit***

Harga Asal : RM499
Diskaun : RM399.50
Harga aku beli : RM99.50

Berbeza tak berbeza tuu!!! Gila kau cadar tu harga dia RM499!!!

NAsib baik lar diorang jual murah... Kalau tak tak gamak aku beli..
So, moral of the story is.. Jangan ingat barang yang harga meletup2 tu takde boleh turun jadi murah yer..
Alhamdulillah.. Dah rezeki aku time tu kan...


Nie lar cadar yang aku nak sangat tuu... Tapi kan sumpah selesa cadar nie..
Tidur lena ooooOOOoo..!!

Peace2 kacang peas!!

2 comments:

Diyana said...

cantik3 murah pulak tu...

Unknown said...

tau takper.. rasa nak beli lagi hehehe,,,