Saturday 3 November 2012

Bile Sengal Dah Datang Hehehe...

 Hari Isnin lepas, aku ajak Superman pergi terjah Giant Setia Alam..
Objektifnyer adalah aku nak cari cadar baru..
Minggu sebelum tu aku pergi ada promosi saiz queen RM50 jer..
Aku ingat ada lagi aku pergi isnin haritu, tengok2 dah takde..
Kecewa sangggaaaat!!!!! ;(

Last2 pergi lepak dekat Pak Li Kopitiam kat bawah tu.


Order nie jer.. Mood nak makan ke laut..

.
Orang dah lar ramai giler, pasal hujan.. Lepas dah order tu aku pun lepak jer lar dengan muka kecewa..
Lepastu Superman macam muka boring jer tengok aku muncung macam budak Sore Eyes MC 5 hari tu kan, dia mula la buat sengal dia...

Dia capai pensel, lepas tu dia lukis muka kucing macam kena letrik erkkk!!~~


Gaya-gaya pelukis terhebat....
Aku pun nak tunjuk skill melukis kucing jugak, last2 aku lukis muka Doraemon sambil nyanyi lagu dia...

"bulatan titik"
belon kecil bertali
dan bulatan besar
bulatan besar

ada kiri kanan
si beri di tengah
tarik kiri
tarik kanan
lurus ke bawah

dua piring dilukis
biar seragam
piring besar di tengah
ada roti pita
 
pita yang lebih besar
ada di atas
tambah garis jadi lah

"Doraemon.."
Nie lar Doraemon yang kitew lukis tu huhuhu!!!

 
Nampak tak kucing letrik tuu... Hahahaha!!!
Tapi tak boleh lawan doraemon kitew.. Comell!!!!

***thanks sayang buat kitew ketawa, love u muwahh!!***
pitam jap hahaha!!!



Peace2 kacang peas!!
 
 

No comments: