Tuesday 13 November 2012

Igauan Setiap Hari.. Saper diaa????

Semalam aku balik kerja lewat sikit.. Pasal hujan kan..
Selalu kalau aku sampai rumah ada satu benda yang aku dah agak mesti ada depan rumah aku...
Aku hari2 memang menyampas tengok benda nie.. hehehehe.. Nak tau ape dia???

MEhhhhh... tgk mehhh!!!
Firstly aku bukak kasut mesti aku nampak kasut kecik nie...

Dalam hati " isshhhhh!! hari2 ada kasut nie, nyampas larrr..."
Sampai dah jadi igauan setiap hari..
Siapakah empunyer kasut comel nie...???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 
Nie dia budakknyer!! tak lain dan tak bukannnn!!!
Nabila the GEdikk!!!!

Suka buat muka duck face..
Ingat comelll!!! Nie adik aku wawa punyer kerja..
Pergi pakaikan rambut palsu color bendera Selangor..
Rasa nak lempang kannnn!!!! hahahaha!!!



Peace2 kacang peas!!

No comments: