Saturday 24 November 2012

Alhamdulillah.. Get Good Feedback :)


Before this aku ada cerita pasal evaluation performances yang bos aku buat kan.. You know what!! I get good feedback from my bosess.. Alhamdulillah segala penat lelah aku kerja selama nie terbalas.. Diaorang memang betul-betul tengok kemampuan aku bekerja dan hubungan aku dengan team.. 

Masa hari evaluation tu, aku lar orang paling last sekali bos aku panggil naik ofis atas.. Mula-mula cuak jugak kan, pasal semua orang nak naik.. Tinggal aku jer tunggu turn. Last2 pukul 5.30 petang macam tu, bos aku panggil naik atas.. Memang berdebau tahap gaban lar aku masa tu.. Tak habis-habis berdoa semoga dapat result and feedback yang bagus..

Sampai atas jer, bos2 aku mula nak tunjuk muka serius.. 
**padahal hari2 ketawa kot dengan dia**

Dia terus tunjuk aku punyer evaluation form, dia suruh aku baca dulu.. Tapi aku aku baca sepintas lalu jer. Yang aku nampak kat situ cuma rating2 yang bos aku kena filled up based on soalan2 yang berkaitan pasal kerja, safety, commitment and etc.. Lepas tu bos aku pun explain one by one..Alhamdulillah aku hampir mendapat perfect rating.

. Aku tak nafikan bos aku nie terlalu puji aku pasal aku nie terlalu begi komitmen dengan kerja.. Tapi aku cuma jalankan tanggungjawab aku.. Baguslar kalau bos aku nampak semua tu.. Lagi satu aku sayang team dan bos2 aku nie.. Sebab aku yakin kalau aku dapat kerja dekat tempat lain, tak mungkin aku akan dapat bos dan team sebaik sekarang..

Hampir 20 minit jugak lar aku dalam bilik tu.. Macam2 diorang comment pasal kerja aku... And lastly, bos2 aku propose untuk naikkan pangkat aku.. Tapi tu semua bergantung kepada final decision oleh bos paling besar lar.. Bos2 aku cuma propose jer.. Tapi aku tk kisah sangat, kalau dapat Alhamdulillah, kalau tak dapat pun takper.. Bergantung pada rezeki kan.. Janji gaji tetap naik hehehe... 

Tapi that time masa aku keluar bilik tu, memang aku senyum lebar selebar2 nyer larr macam  nie 

(^____________________^).. 


Sebab aku memang sangat2 puas hati.. Aku rasa maam nak lompat bintang sebab
perasaan macam dapat nombor 1 dalam kelas huhuhu!!! 



Yeaahhh!!!!!!!!!



peace2 kacang peas :)





1 comment:

Anonymous said...

tercapaikah impian anda? kini idaman anda bukan lagi impian
hanya di MARDI Station CH