Monday 3 December 2012

Hello!!

Dah dekat seminggu aku tak update ape2 kan..
Padahal banyak cerita nak cerita dalam nie..
Tapi tak sempat nak update pun.. Bz lar lately nie..
Balik kerja terus tidurrr!!! huhuhu!! Penat macam kerja angkat batu..
Padahal kerja mengadap PC jerk..
Kadang2 kerja yang duduk sajer lar yang penat kannnn!!!!!

Antara cerita tertangguh macam
Birthday Nabila, kisah aku kena ulser teruk, adik aku Konvo dan macam2 lar..
Pasalnyer aku nie kalau bercerita suka letak gambar.. Baru best kan nak baca..
Nanti kang cerita macam karangan BM SPM kang, malas you oulls nak baca pulaks..

Takper2 aku akan usahakan jugak..
Malam nie cuba nak menggagahkan diri transfer gambar dari phone huhu..
Tak tau nak start cerita apa dulu esok..
HHmmmm... cerita pasal aku kena ulser lar..
Memang teruk ya ammaatttt!!!
Will update later ok!!!



peace2 kacang peas :)

No comments: