Saturday 8 December 2012

Post Convocation..

Wawa Konvo hari Sabtu.. Dia dapat sesi petang..
Rumah aku dengan UiTM shah alam tu dekat jer..
Dalam 15 minit sampai dah.. Wawa pun selalu pergi kelas naik motor jer huhu!!!

Kitaorang bertolak lebih kurang pukul 11 pagi..
Sampai2 jer kami terus pergi amek gambar studio..
Senang amek awal2, make up pun fresh lagi.. Kalau nak tunggu lepas habis konvo memang tak lar..

Dah lar aku kena tunggu dia dekat luar dekat 5 jammm!!!
Lenguh badah dengan punggung aku duduk dekat luar tu..
Lama giler habis kot.. Sampai mak ngan bapak aku pun keluar awal..
Tak tahan duduk lama2 dalam dewan hahaha!!!
Bapak aku cakap dah 4 kali dia masuk dewan konvo, nie yang paling lama!!!!

Wawa keluar dalam pukul 6, masa tu aku tengok dia pun macam dah penat sangat..
Tak sempat nak ambek gambar dekat luar dewan, dia dah sibuk ajak balik..
Dia cakap amek gambar dekat rumah jer :(

Kebetulan esok harinyer dia nak hantar jubah konvo tu..
Lepastu mak aku pulak sibuk nak ambek gambar lagi..
Wawa pun siap2 pakai balik jubah tu..
Masa tu mak dengan abah baru balik kenduri kawen..
Aku pulak baru lepas bersiap nak pergi kenduri kawen dengan Superman..
Tengok2 baju aku, mak dengan abah sedondon!!!!
Elok betulll!!! hahahaha!!!!

jom nengokk...


Matching pulak color baju semua..
Sekali dengan dinding rumah hahaha!!!
Suka gambar nie.. Nampak mak dengan abah gembira sangat :)
Gambar dalam rumah pulak...
Superman amek gambar mesti tak cantik..
Selalu gegarrr!!! GGgrrrr!!~~~
Wawa with mak dengan abah :)
Sebijik ikut muka abah!!!
**Aku amek***
Tahniah dik.. Tahun depan sambung master pulak..
Dulu pernah sekali kawan dia ingat aku nie adik dia, padahal aku kakak kot..
Kawan dia tak percaya, pasal Wawa besar dari aku..
Dia memang dari dulu gemukk!!!!
Aku jugak comey kan hewhewhew!!!
Wawa with mak..
Semua kata mak tu kakak kitaorang..
Weeyhh!! tu mak aku lar..
Muda kann!!!!
Jangan jeles :)
Alang-alang nak pergi kenduri kawen..
Snap sekali lar..
Memang cantik amek gambar pakai 360 camera nie..
Flawless giler muka aku **blushing**

Congratulation for your Convocation Dik!!
Tahun depan sambung master buat elok2..
Dapatkan Kelas Pertama!!!!
 
 
 
peace2 kacang peas :)

No comments: