Saturday 8 December 2012

Weekend Yang Busy..

Dah 2 Weekend aku dipenuhi dengan aktiviti..
Penat tak tau nak cakap lar..
Sabtu lepas dok busy dengan Convo Wawa..

Lepastu ahadnyer pulak sibuk attend kenduri kawen..
Kebetulan Ahad lepas Birthday sepupu aku. Amy.. Aku belanjer main bowling jer dekat Klang Parade..
Aku pergi berlima.. Wawa, Ca, aku, Superman dengan aku yang kecik sekali, Ain..
Menyibuk budak kecik tu nak ikut,, Aku ingat nak pergi 2 motor jer..
Last2 bapak aku sush bawak Van!!!
Ambek semua aku angkut sekali.. Senangggggg!!!

Kitaorang main 7 orang..
Pakcik aku dengan GF dia ada sekali..
Main macam nak giler lar, semua menjerit2 tak ingat..
Main 2 game, game first aku kongsi tempat dengan Amy..
Second game aku share tempat dengan pakcik aku pulak.. Hahahaha!!
Hebat jugak kami main...
Memang puas hati pasal dah lama tak kumpul ramai2..
Gembira punyer pasal, sampai gambar pun lupa nak snap sobsobsob!!~~~~

Malam nie ada kenduri kesyukuran pulak dekat rumah makcik aku..
Nasib baik dekat (sebelah rumah jer)..
Tapi kena tolong2 jugak kan..

Lepastu esok pagi2 aku dah kena bangun awal..
Sebab nak pergi hantar adik Superman, Marul bertunang dekat Muar Johor...
Wahhh!! Tak pernah Muar lagi.. Esok dapat pergi!!Suka Suka suka!!!
Adik Superman nie kenal dengan bakal tunang dia, Shaida dari kawan2..
Tapi yang epiknyer masa perkenalan diorang nie, sorang dekat Msia, sorang dekat Arab sana..
Bakal Tunang dia dulu kerja nurse dekat Arab Saudi ..
So, diorang memang tak pernah jumpa depan2.
Just dating dekat Webcame jer.. Lepastu cakap dekat phone..

Bulan lepas Shaida balik Msia..
Balik2 sini terus kenal dengan family masing2..
Terus diorang pun nak ikat tali pertunangan esokk..
Bestkan cerita cinta diorang!!!
Nanti aku update cerita pasal diorang tunang pulak yer :)


peace2 kacang peas :)




No comments: