Friday 28 December 2012

Branch Bakso :)

Selamat pagi & tengahari you oullss!!!
Siap pakej bagi.. Pagi & tengahari terus hahaha!!!

Breakfast ape pagi nie???
Pagi nie aku branch bakso jer.. Ada sorang makcik cleaner ekat tempat aku nie, Kak Su dia memang pandai buat bakso.. First time aku makan bakso dia masa dia buat open house raya lepas.. Pergghh!! mantap habis bakso dia.. Ofismates aku yang lelain pun makan siap tambah2..

Bukan setakat tu jer, yang tak boleh blah siap bungkus bawak balik opis hehehe...
Sedap ooo!!!! bakso dia, rasa macam sup daging.. Dulu aku pernah jugak makan bakso, tapi tak sesedap Kak Su buat..

Bila dah lama tak makan, mula lar mengidam kan.. Ofismates aku request dekat Kak Sue jual dekat ofis.. Dia pun jual lar bungkus2.. Aku pun order jugak, siap mangkuk dia bagi sekali..
1 bekas RM5, sangat lar berbaloi harga kalau tengok portion dia..
Banyak!!! Memang murah rezeki dia..

So, harinie aku nyer breakfast sekali dengan lunch =BRANCH.
Bakso Super Sedapppp!!
Lenkali nak order lagi :)


Bakso nie yang specialnyer sebab ada bebola daging dengan nasi impit tu..
Tambah dengan cili special Kak Su lagi sedapp...
Makan tak pandang kiri kanan...

Sayur pun fresh, pasal pukul 5.30 pagi dia dah bangun nak siapkan
order kitaorang heheehe...
Thanks Kak Su.. boleh dah bukak kedai bakso nie...

peace2 kacang peas :)

No comments: