Tuesday 28 February 2012

Adakah Rupaku Serupa Ibuku??? :)

Meh aku nak share 1 citer dengan you ooulls semua ekk.. Memandangkan aku nie seumur hidup tak pernah makeup, so masa tunang haritu makcik Superman a.k.a mak andam time tu telah berjaya mengubah muka aku, dari selekeh ala2 brutal kepada perempuan yang ayu konon perempuan melayu terakhir la kan.. Punyer lama lar dimakeup aku, dekat 2 jam kot.. Aku dah tak rasa kulit muka aku dah, aku rasa macam 1 tan bedak dah ditepek kat muka aku haha!!! Tapi bila dah siap hasilnyer!!! Wallllaaaa!!! Marvelous Marvelous!!! (macam suara Jarjit kat citer Upin Ipin hehe..)

Pastu aku pun keluar la bilik masa dah habis makeup.. Makcik2 aku cakap muka aku macam mak aku masa muda.. Haaaa!!! betul ker?? Semua cakap "Betul!!!!!".. aku pun cakap lar, "dah memang anak dia, memang la sama hehe" And one day, aku pun godek2 lar lappy aku.. Pastu aku terjumpa gambar mak masa bertunang dulu.. manis jer muka masa muda aku tengok.. Patut lar abah jatuh cinta hahahaha!!! Meh tengok gambar mak dan aku masa bertunang, yang aku combine jadi satu...


Agak-agak macam sama tak you oulls tengok hehe...
Rasanyer mak lagi manis kot..
Apa2 pun, mak kiter memang cantik ok, sama macam sekarang..
Ramai ingat mak tu kakak aku,.. Apa kessss!! hihi!!


Peace2 kacang peas :)

No comments: