Wednesday 8 February 2012

Lagi 3 hari....

adoi!! dah berapa hari aku tak update blog nie.. Rasa rindu pulak.. Hari cuti lepas tersangat-sangat la busy dengan aktiviti pindah rumah baru dengan siapkan barang hantaran.. Memang penat gila-gila lar, Tuhan jer yang tau.. Harini bangun pagi nak pergi kerja pun liat semacam. Nasin baik kerja pagi-pagi nie slow and steady.. Mata dah mengantuk, belum tengahari lagi.. Memandangkan lagi 3 hari majlis akan berlangsung, ada part-part yang aku dah setel dan belum setel...

HANTARAN
DONE.... setakat nie ada 11 dulang, tak termasuk yang sedara-mara dan kawan-kawan aku akan bagi.. sure memang terlebih punyer..

PHOTOGRAPHER
DONE...

MAKEUP
DONE... Superman Sponser.. makcik dia makeup kan :)

BILIK.
DONE.. aku buat sempoi2 jer.. sebab kalau hias lawa-lawa pun mesti sarung cincin dekat luar jugak..

DOOR GIFT..
Pending.. Tinggal nak beli paper beg dengan benda alah lain.. tiba-tiba kan, benda nie yang buat aku pening sekali... Tu la terlebih rajin sangat nak buat doorgift sendiri.. AMEKAU!!!!

FOOD
Bahagian nie my parents yang decide nak masak ape and so on.. Aku hulur duit jer (-_-")

Apa-apa pun, aku harap semua persiapan berjalan dengan lancar nanti.. Penat pun penat la, janji berbaloi dan yang penting semua orang akan berpuas hati... Insyaallah..

Peace2 kacang peas :)

No comments: