Monday 27 February 2012

Hantaran Tunang From My Side..

Salam semua.. Dah 2 entry aku citer pasal majlis pertunangan Part 1 & Part 2 kan, so kali ni aku nak tunjuk hantaran from my side to My Superman.. Semua ada 21 dulang, banyak giler kan!!!! Asalnyer cuma ada 13 jer, pastu sedara-mara aku bagi, jadi banyak.. Untung lar Superman hehe.. Hantaran nie semua makcik aku yang buat.. Aku beli barang jer, tukang hias dia.. Ok, jom tengok!!!

Sirih Junjung harus ada sebagai adat...


Kain Pasang untuk Baju Melayu (Sponser)
Makcik Superman bagi seorang sepasang :)

..Bunga Rampai..

..Belt & Wallet...

...Perfumes...

..Coklat dan Gula-Gula..
Tema : Harta Karun Ahmad Albab :P

..Kain Pelikat..
(Sponser)


..Towel..

...Sejadah...

...Songkok & Sampin (digubah menjadi tengkolok)...

...Sepasang Kasut..

...Kemeja...

... Sepasang Baju Melayu....


... Kuih Putu Beras..
(Sponser from Taiping)


... Biskut Strawberry...
(Sponser From Taiping)


...Mango Jelly...

.. Marble And Carrot Cakes...
(Sponser)

.. Kek Tunang..
(Sponser)


...Buah-buahan...

... Big Apple Donut..
(Beli last minit, sebab nak cukupkan 21 dulang )


Peace2 kacang peas :)

No comments: