Sunday 16 September 2012

Kain Pasang Hantaran Tunang..

Bulan lepas aku terajin pulak nak mengemas bilik aku yang macam tongkang pecah tu... Penuh dengan barang-barang yang tak sepatutunyer.. Memang lar bersepah, mak aku dok bising suruh kemas.. Habistu dah aku selalu kerja balik malam jer, plus weekend pun kena kerja, memang dah macam ape plak kan.. **pemalas sebenarnyer filza nie***

Then aku kemas almari baju aku, rupanyer semua barang-barang hantaran masa tunang semua aku sumbat dalam tu.. Macam kasut, handbag and kain pasang 2 pasang yang aku dapat masa hantaran. Pink mak Superman belikan, Hijau lumut tu makcik Superman bagi.. Tibe-tibe aku macam stuck jap, pasal aku tak tau nak buat aper dengan kain pasang nie.. Boleh buat wedding dress ke ekk??? Takde idea langsung.. Mak aku cakap boleh jer nak buat wedding dress, tapi kena design awal2, tengok macam mana kan..

Pasal aku rasa tema wedding aku bukan 2 colour nie kott.. Errrkkkkk?? sebenarnya tak pasti lagi.. Pasal plan ape pun takde.. Now aku tengah termenung jap dok pikir nak wat ape dengan kain pasang nie.. Adussss!!!! Stuck jap otak nie!!!


Superman cakap, kain nie mak dia dah lama belikan untuk aku..
Tapi mak dia tak tau nak bagi masa bila.. Tup tup kitaorang cakap nak bertunang, terus buat untuk hantaran.. Cantik bangat okeyy kain nie!!!
Memang sesuai nak wat wedding dress.. Cuma kena beli lining dalam jer..



Bunga dia memang menonjol, kalau pakai memang mak mertua aku
terus jatuh cinta hihihihihi!!!

Yang nie makcik Superman bagi untuk tambah hantaran..
Hijau lumut cantik jugak kan.. Sekarang nie aku tengah pening lalat nak buat ape dengan kain2 nie semua..
Maksud aku nak buat baju ape???

Kain lace dia nie cantik sangat.. Mak aku cakap boleh buat baju untuk berinai...
Wahhhh!! Mak aku lagi berpandangan jauh dari aku nie macam mane??
Nanti lar aku tanyer yang pakar regarding this kain's..
(^_____^)


Peace2 kacang peas :)

2 comments:

anakpakshaikh said...

datang baca entry..... follow you dari ex-b2b

Unknown said...

thanks dear,,