Monday 16 July 2012

Dapat Rambut Baru, Terus Kata Aku Macam Retis!!!! Hahahaha!!!!

Atas desakan yang begitu tinggi dari My Superman, akhirnyer aku dapat rambut baru semalam yeeaahhhhh!!!!! Thanks belanjer kitew hehehehe... sebenarnya aku dah lama niat nak pergi potong rambut, tapi tak berkesempatan... Lepas tu semalam kami berdating dekat Jusco Bukit Tinggi.. kebetulan kawan Superman baik sangat bagi kami tangok wayang free.. Tak payah tiket oooOOOo!!! Tengok citer aper??? Nanti aku story ok.. Berbalik pasal aku kena desak pasal potong rambut, kami lalu lar dekat satu salon kat tingkat 2 tu, and aku sajer jer survey harga dekat salon tu.. Terus Si Superman nie grab aku masuk ... Dia cakap nak belanjer aku.. Aku mula-mula taknak, pasal rambut aku nie bukan sihat sangat, malu dekat hairstylish tu jer... Tak pernah lagi potong rambut kat salon canggih2 nie.. First time mak jemah gunting rambut kat sini... **jakun jap**

Superman terus ambil pakej paling mahal sekali untuk aku.. Waahhh!!! siapa tak suka kan, tengok-tengok dia pun nak potong jugak.. Jommm!!! sekali lar kiteww!!! Best jugak lar tengok orang tu belai2 rambut aku.. rambut aku memang dah jenis ikal, original curls dekat hujung.. So, aku just rapikan jer layer-layer yang ada... Dan hampir beberapa minit aku pun tak ingat duduk dekat situ....

Taaadddaaaaa!!!! 
Cantik tak rambut kitew...
hikhikhikhik....

Lepastu dah macam rasa seronok sangat kan dapat rambut baru , haruslah diupload dekat Facebook..
Terus mak jemah dapat komen, yang muka mak jemah iras Tiz Zaqyah...
Haddoooyaaaiii!!! Tang mana Tiz Zaqyahnyer pun tak tau hahaha!!!!
Tiz Zaqyah gebus gebas, aku hitam manis :P
Anyway, Thanks to my close friend Azwa kerana puji melambung sampai macam tu kan..

Nik bukti.. siap print screen.. :)

Kalau Tiz Zaqyah baca komen nie,
mesti dia menangis tak berlagu hehehehe...




Peace2 kacang peas :)

No comments: