Friday 27 July 2012

Gift From London...

Lama bebenor aku tak update blog kan.. Semenjak partner aku kena transfer tempat lain, aku kena buat semua kerja sorang.. mencik taw!! Dah lar operation heavy giler sekarang nie, lagi-lagi nak raya pulak tu... Tapi tak per lar, nak buat macam mana kan, terima jer lar..

Ok, before puasa haritu, consultant omputeh aku baru balik kampung dia dekat London nun.. Balik 3 hari jer.. Sedangkan kita kalau nak balik kampung pun ambil cuti seminggu kan hehehe... So, kalau dah balik kampung jauh-jauh tu haruslah ada buah tangan kan.. At last, dia bagi team aku coklat dari sana.. 1st time makan coklat dari overseas hahahaha!!!!!


Coklat Cadbury from London..
Cepat-cepat aku cop nak kotak tu, pasal cantik sangat :)

Dalam dia camgini ruper dia.. Ada berapa bijik pun aku tak ingat..
Semua ada filling dalam tu, memang sedap lar..
Kat Malaysia tak pernah nampak lagi jual yang jenis nie...

And the best part is, aku dan partner aku dapat pin nie..
Cute giler kauu!!! Limited edition lagi tu sebab Olimpik London 2012 kan...
Anyway thanks yer Mr Jhonny sebab bagi coklat yang sedap nie...


Peace2 kacang peas :)



No comments: