Tuesday 10 July 2012

KFC Flaming Crunch~~~~

You Oulls dah try ke KFC Flaming Crunch?? Bagi yang suka pedas, aku gerenti mesti suka product baru dari KFC nie.. Aku kalau pergi KFC, memang selalu ambil Spicy.. Original tak suka sangat tak tau kenapa hahahaha!!! Sebab tengok iklan punyer pasal, terus aku ajak Superman pergi pekena jugak.. Memang bagus lar marketing KFC nie :p

KFC sekarang tengah buat promotion.. Kalau beli 1 set snack plate, you oulls akan dapat 50% for second purchase.. Tapi ada time dia lar.. For Snack Plate promotion valid dari 12pm - 3pm.. Dinner Plate 6pm - 9pm.. So, that day kitaorang memang macam lapar nak mampos, terus pekena yang dinner plate.. Sanggup tunggu pukul 6, pasal nak tunggu promotion tu.. Semangat betoll!!!


Nie set dia.. Macam biasa lar...Snack Plate & Dinner Plate..


 

Disebabkan kelaparan yang melampau yang amat sangat.. Semua nak order kan..
Dinner plate 2 set, cheesy wedges (wajib) dengan Pokkits...
Harga dalam Rm30 kot.. Tak berapa ingat lar.. Pasal ingat makan jer kan..

Dekat ayam tu ada piece of cornflakes.. Tu yang buat dia rangup..
Lagi satu, dia punyer pedas memang marvelous...
Sedapp!!! Tak percaya?? Meh tengok gambar bukti dibawah....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 
Tengok My Superman makan, sampai begitu sekali rupernyer...
Aku paling suka tengok dia makan...Menikmati betul...
Makan sambil tido ker, tido sambil makan pun aku tak tau hahahaaha!!!

Nie pun product terbaru dari KFC...
Pokkits nama dia.. Tapi kan, rasa dia lain macam lar..
Macam tak sedap.. Pasal dia letak sos mango kot..
Mango+cheese+sos+ayam.... Errrr??? pelik jer rasa... Tak boleh nak go...
Last lar aku makan benda alah tu...


 
Tapi kalau you oulls nak try boleh lar pergi KFC, mana tau tekak you oulls
kata sedap kan hehehe....


Peace2 kacang peas :)

No comments: