Monday 9 July 2012

Bukan Instagram..

Sesekali nak jugak jadi profesional photographer kan.... Jom tengok gambar yang macam bukan instagram nie.. Amek pakai handphone biase jer.. Tapi kena pandai main dengan effect dia.. Gambar kat bawah nie aku guna effects "Sephia". Tak de kena mengena langsung dengan lagu Sephia Sheila On 7 ok... hihihihi!!!!~~~


Mood gambar : Acah-acah macam dekat overseas..
Sepupu aku komen gambar nie dekat Facebook.. Dia tanyer "dekat mana nie???"dengan selamber aku komen balik  " dekat Korea".. dia pun macam percaya jerk..
padahal dekat KFC Port Klang jer kot.. hahahaha!!!
Kesayangan...
Dua-dua aku sayang.. Atok KFC dengan My Superman..
Tapi aku sayang lebih yang kanan tu lar  ;)
Aku suka gambar nie.. Nampak cantik sangat..
Pandai My Superman amek gambar.. Angle + warna + suasana memang kena...
So romantikkkk!!! gitewwww!!!

My favourite shoes...
Cantik tak gambar nie??? cepat cakap cantik.. kalau tak aku memang sentap hahaha!!!

Peace2 kacang peas :)

No comments: