Friday 27 July 2012

My Superman Excited Terlebih :)

11 July haritu adalah anniversary ke 5 bulan aku and My Superman bertunang.. Alhamdulillah.. So, that day aku tepon Superman, sajer nak tengok dia ingat tak tarikh tu.. Tapi lelaki kan, mana nak ingat sangat tarikh-tarikh penting, yang dia ingat tarikh nak gaji jer hahahahaha!!! So, aku pun cakap lar haritu anniversary ke 5 bulan kami bertunang.. Terus dia excited terlebih satu hari tu, tak tau kenapa.. Dia punyer happy semacam sikit, kalau dia tepon aku satu haritu mesti dia cakap "Happy Anniversary"!!!!!!! Nada memang gembira sangat-sangat lar..

Lepastu, malam pulak dia sibuk ajak aku pergi dinner, acah-acah nak sanbut anniversary nie.. Aku pun terus decide nak makan kat Secret Recipes... Sajer jer sebab dah lama tak makan mahal-mahal kan.. Orang nak belanjer kita bedal jer la kan.. Lagi-lagi dapat buat pilihan...


Mamat yang excited terlebih that day..
Happy sangat sampai dia cakap "nasib baik orang tak beli jam favourite tu kat mama hehe"
Sampai camgitu sekali happy dia...

So, sampai secret recipes, aku terus ambil set combo dia tu..
Dah siap-siap tulis, tinggal order jer
Aku amek Chicken Cordon Bleu, Sup Minestrone & Iced Lemon Tea..
Set RM 17
tapi 6pm sampai 9pm jerk yerk..

Nie sup minestrone.. Mula-mula nak mintak mushroom soup..
Tapi dah habis pulak.. So, belasah jer lar minestrone nie.. First time rasa sebenarnye..
Rasa macam sup tomato, pastu dalam dia ada sayur-sayur...

Nie aku punyer main meal, Chicken Cordon Bleu...
Rupa dia macam pucat jer kan.. Dulu aku makan ada garden salad, yang nie takde plak..
Dia ganti denga sweet corn jer.. Tapi sedap jugak..
Chicken Cordon Bleu nie dalam dia penuh dengan cheeseeeeeee... Memang sedap..


Nie Superman punyer.. Chicken Parmagiana kalau tak silap..
Sedap tau rasa dia.. Lenkali aku nak makan lagi kalau pergi secret recipes....
Meriah giler tengok pinggan dia kan...


Air hot cuppucino kot..
Tak ingat lar.. Superman memang suka minum air panas..

Dah namanyer sambut anniversary kan..
Haruslah ada gambar berdua kan ;)

Alhamdulillah hubungan kami berjalan lancar, dan dugaan dari luar pun takde.. Macam gaduh-gaduh manjer tu biasa lar kan hehe.. Syukur kepada-Mu Ya Allah kerana memelihara hubungan kami sebaik ini.. Semoga dipercepatkan jodoh kami hendaknya... Amin....

Peace2 kacang peas :)

No comments: