Wednesday 9 January 2013

Burger Bakar Abang Burn Shah Alam Bestt!!!

Cerita makan lagiikkkk!!!
Last week aku pergi try makan Burger Bakar Abang Burn..
You oulls mesti  pernah dengar kan burger bakar nie...

First time makan kat sini, mak aii ramai bebenor orangnyer!!!
Patut lar femes di pasaran sekarang.. Burger dia ada beberapa pilihan, daging, ayam or kambing..
That day aku amek ayam and daging..

Harga dia lain, depends pada menu yang tertera..
***sory kalau tak nampak sangat, pakai hp murah jerkk***

Aku amek set "Burn Cheese Beef/Chicken (with 1 slice cheese)" 
Burger dia besar kauu!!! kenyang kot makan..
Harga RM8.50

The menu.. Pilih jer mana berkenan yerk..


Yang nie "Burn CheeseChicken (with 1 slice cheese)" 
Den punyo.. Sekali rasa macam Chicken McDeluxe kat McD tu..
Serius weyhh!! Sama sesangat!!
Sedappp!!! Sampai menjilat kertas balut tu!!


Cik Superman punyer.. "Burn Cheese Beef (with 1 slice cheese)" 
Yang nie memang aku recommend betul2 lar kat you oulss..
Memang marvelous rasa dia..
Lain dari yang lain.. Lagi 1 dia tak berminyak sebab dibakar..
Rasa daging memang cukup rasa.. Roti pun gebu..
Nak tau sedap mana, kena cuba k :)


Satu2 nyer side dish yang ada, Onion Rings..
Harga RM 3.. Boleh lar rasa dia.
Ohh lupe plak.. Air di caj RM1 jer.. Pastu free flow ok!!
Amek jer air ape you oulls nak..


Memang puas hati makan burger nie..
Dah lar tebal, besar isi pun banyak.. Tak pandang kiri kanan lar makan..
Masa aku pergi tu, Q bukan main panjang lagi..
Nasib aku sampai awal, orang tak berapa ramai..
Kalau malam jangan cakap, mesti full housee!!
So, baik take away sajer :)



Peace2 kacang peas :)

No comments: