Thursday 24 January 2013

Hellooo!!!

Dah lama rasanyer tak menaip dekat sini..
Hari2 dok blogwalking blog orang lain, blog sendiri terabai sob sob sob~~~ **lap air mata**
Tau la kan, aku nie bz tahap menteri zzzzzzzzz....
Harinie Public Holiday pun aku kena bantai kerja,, wuuhuuu!!!
Semua kata aku giler kerja , padahal semua tak paham bila orang kerja takde partner, macam mana rasa.. Semua kita kena buat sendiri... Rasa macam nak cekik diri sendiri pun ada.. Tensi!! Grrr!!~~~~~~

Tapi terima kasih jugak diucapkan kepada readers yang sudi singgah dan baca
blog aku yang compang-camping nie hehehe...

Aku ada banyak cerita nak letak dekat sini, tapi tak tau dari mana..
Rasanyer aku dah boleh mula cerita journey pasal persiapan hari bahagia aku kot :)
Persiapan pun macam tak berapa siap lagi jerk, banyak lagi kena buat nie..
Kena buat checklist betul2.. Aku tak inginkan majlis yang grand2 sangat..
Cukup lar yang simple, tapi cantik dan menarik kau memang da bommm!!!
**Wahh!! gitewww kannn!!**

Tapi ada jugak setengah persiapan yang aku dah booked..
Aku tak tulis pun, semua ingat dalam kepala..
Giler hebat kau Filzaa!! Kau ingat otak kau tu Memory Card 10000Gb ker??
hahahaaha!!
Ape2 pun yang paling best, boleh katakan semua persiapan aku arrange sendiri
dengan My Superman huhuhu!!!
Biasa lar, dia kan mulut manis. Muka tak malu.. Peramah sesangat macam mak jemah :)
Semua benda boleh da[at murah kalau bawak dia tu..
Tq Sayang (^____^)


Nantikan lar entry2 aku yang lain ek later..
Bersungguh bebenor nie nak update blog sendiri :)


Peace2 kacang peas :)
 

No comments: