Thursday 10 January 2013

Red for Kenny Rogers.. Free Punyer Pasal...

Dengan semangat waja penuh berusaha semalam,
lepas balik kerja terus cari baju color merah.. Sekali baru aku perasaan aku takde 1 pun baju merah!!!
Apakahhh!!! Lepastu godek2 nasib baik terjumpa jersi Selangor...
Kan merah menyala-nyala tuu!! Kira menepati syarat lar nie nak rembat promotion KR tu...

Nasib baik Selangor menang masa lawan Negeri Sembilan malam sebelum tu..
Takde lar shy sangat hahaha!! Malah berasa begitu bangga sekali **ecewahh!!**

Masa aku sampai tu tak ramai sangat..
tapi lepastu ramai giler kot orang Q nak masuk, nasib sampai awal..
Takde nak tunggu lama..

Merah menyala-nyala kan aku..
Semangat KR punyer pasal.. hahaha!!

Mamat jambu pakai baju pinkkk!!!
Auuwwww!!!! Tak kuasa mak!!

**sebab dia lar aku kena pakai jersi selangor tu.. huhhhhhh!!!!
dah aku tak lawo, dia pkai smart2... pfffftttt!!~~~**

Masa duduk, tak sampai 2 minit terus dapat air ngan muffin..
Cepat giler service!!!!!!!!!!
Sebab dia dah setkan menu siap2.. Tu yang laju tahap impak maksima tuu...


Menu dia dah siap2 macam sebelum nie jugak..
Kita tak boleh pilih.. Tapi side dish tu memang favourite aku punggg!!!!


Tuan tanah sedang makan..
****habis lar diet akuu!!!  T_T***


Mamat gemok nie curi makanan aku..
Suka hati jerk, dia cakap aku takboleh makan banyak2, nanti mokk!!!
Tapi kalau tengok gambar nie dia pun sama lar!!!
mok gakkk!!!

Peace2 kacang peas :)

No comments: