Saturday 11 August 2012

Selamat Hari Lahir Mak....

Semalam 10 August birthday mak aku.. Aku ngan adik beradik lain takde lar sambut besar-besaran sangat.. Pasal bulan puasa kan.. Ingat nak bawak family pergi makan dekat luar, tapi memandangkan aku bulan nie teramatlah buzy mengalahkan menteri, so aku collect duit dari adik-adik lain untuk belikan mak kek jerk.. Tiap-tiap tahun buat macamtu jer, senang :)  Lagipun mak tak kisah..

So, hari Khamis lepas aku ajak mak pergi shopping baju raya dekat Tesco Setia Alam nun.. My Superman bawak kami pasal abah aku pergi terawih.. Thanks yerk bawak kitew hihihihi!!!...
Citer pasal beli baju raya nanti kau citer k.. So, kebetulan dekat Tesco tu ada kedai kek King, aku beli terus jer dekat situ.. Nasib baik mak tak nampak aku pergi beli hehehe.. Surprise lar konon...
Lepas tu, tengah malam sikit masa semua family aku dok layan Sukan Olimpik dekat tv, aku pun bawak kek nie depan mak.. Muka of course happy lar kan (^__________^)....

So, tahun nie umur mak dah meningkat ke 45 Tahun... Muda tak mak aku??? Muda kan.. Tak tengok muka dia lagi, silap-silap you oulls cakap tu kakak aku hikhikhik!!!!
Selamat Hari Lahir kepada My Mak Misnah Binti Kamari..
Semoga mak dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..
Terima kasih kerana menjaga kami 6 beradik dengan baik sekali.. Dan selalu masak sedap-sedap :)
Semoga mak sentiasa muda selalu..
We love U makk!!!!



Kek nie perisa Mocha Almond kalau tak silap..
Memang sedapppppppp sangattttt!!!!!!!!
Lagi satu kalau makan tak berapa muak sangat macam kek Secret Recipes tu...


 
Peace2 kacang peas :)

2 comments:

Yana Yassin said...

Selamat hari ulang tahun kelahiran mak ,.. :))

Unknown said...

thanks sis :)