Tuesday 13 December 2011

akhirnyer dapat jugak 1 folowers (^__________________^).

Alhamdulillah, sudah seminggu aku jadi blogger (baru beginner), pagi nie baru aku perasan aku dah ada first followers... yeaaahhh!!! suka suka suka!!!! (sambil loncat2 and tepuk tangan). thanks kepasa Sis Zafirah @ Zack sebab sudi baca and follow blog saya yang tak seberapa nie.. aku hari2 buka blog sis Zack nie, kalau tak baca sehari, tak boleh.. mesti nak baca blog dia tu. Bagi aku blog dia sempoi, santai, kira menarik kau memang Da BOmb!! lar :) nie blog dia....



tengok, excited punye pasal sampai aku print screen,
and letak sekali kat sini :) peace!!!


Lepas beberape bulan jadi silent reader jer, tibe2 aku terdetik nak buat blog sendiri. just sekadar nak isi masa lapang dan cuba benda baru. You inspired me Sis Zack :)  Thanks A lot!!

tapi aku ingat lagi ape yang Sis Zack cakap kat blog dia...
 
"Untuk yang baru ada blog, tak perlulah terlalu excited sangat nak mengejar bilangan follower.Blog lah secara ikhlas.Kalau boleh, janganlah ada short form dalam penulisan blog.Tulis biar penuh.Senang sikit orang nak baca.Paling penting, perlu ada konsistensi dalam menulis.Jangan hangat hangat tahi ayam.Hari ini update, esok lusa tinggal je blog tu." (pinjam sat noo, buat semangat :)

Peace2 kacang peas :)

No comments: