Monday 12 December 2011

Superman Accident :(

kejadian berlaku Khamis malam Jumaat lepas, lepas My Superman hantar aku balik from our dinner. tibe2 dalam pukul 10 lebih camgitu, dia call aku ckap dia eksiden, aku ingat dia main2, pasal kadang2 dia suka main2 aka kidding2 dengan aku kan, rupenyer BETUL!!!! apa lagi, terkejut lar aku... Nasib baik dia takde ape2, cuma luka2 ringan jer.. tapi kalau dengar ape yang dia alami malam tu, mugkin dia kata dia dah arwah kot malam tu :( tapi, nasib baik dia selamat..

asalnyer dia mengelak lembu yang melintas jalan jer, tengok2 ada kereta belasah belah kanan dia, terus dia tercampak kat tengah jalan, and dia bernasib baik sebab ada 1 lagi kereta hampir nak langgar dia masa dia jatuh tu.. tapi nasib baik kereta tu sempat brek.. dan yang kesiannyer, dua2 kereta tu tak berhenti tolong pun :( yang tolong MAT2 BANGLA yang kebetulan dok lepak2 kat kawasan tu..

Superman nie pun gagahkan jugak start motor dia (nasib baik hidup), terus balik ke rumah. and aku terus suruh dia MMS pic motor dia.. NAHHH HAiiiii!!!!! amek ko!! teruk giler, hancus berkecus.. kalau tengok picture kat bawah tu kan, korang pun xpercaya yang dia masih bernafas lagi kan?? 

tapi Alhamdulillah, motor jer teruk. Motor hancur xper, boleh beli lain. kalau Superman tu xde, mane aku nak cari macam dia lagi :( ape2 pun syukur umur dia masih panjang... Terima Kasih YA ALLAH....




Peace2 kacang peas :)

2 comments:

[z@ck] said...

hahaha.teringt plak kisah bf aku yg accident sebab mengelak lembu. lembu ni mmg tau! =P

Unknown said...

yeke... sama la nasib bf sis dengan superman saya tu :)