Monday 19 December 2011

Nabila Budak Comel :)

Kalau dah namanyer perempuan, mesti suka tengok something yang comel kan.. Macam aku, memang tak boleh berenggang dengan sorang budak kecik nie, mesti nak dukung and cium2 dia kalau jumpa.. Nabila, anak pakcik aku.. Disebabkan aku tak ada adik kecik yang ala-ala baby, so, dialah akan jadi mangsa aku.. Dia comel sangatttttt!!! Pandai pulak tu... ISHHHH!!! geram tengok dia.... Setiap malam mesti datang rumah aku hehe...
 Gambar nie masa dia 6 bulan kot, belum tau apa2 lagi..
Mata dia, memang boleh membunuh siapa2 jer..
Besar macam anak patung...
 yang nie dah besar sikt, dah pandai naik babywalker..
Nabila dan bantal busuk tak dapat dipisahkan..
tak ada bantal busuk, dia tak boleh tidur...

 Pic nie aku suka ;)
Nabila dan Fahmi..
 nie muka nakal tengah makan, habis comot muka dia..
Pantang hala camera, mesti cepat2 dia posing..

 Nie plak ala-ala KPOP yer..

 Alalala.. Comelnyer!!! patung favourite dia tu...
Pantang jumpa mesti dipeluknyer ajer...

 Kan aku dah cakap, pantang jer hala camera dekat dia,
cepat2 dia posing :) bijak budak nie..

Alalala, dengan pipi tembam, mata bulat, mulut kecik comey, memang
hari2 la aku peluk cium dia nie... 

p/s : rasanyer kalau adik aku yang last tu ada lagi, mesti dia dah 7 bulan sekarang.. Tapi Allah lagi menyayangi dia.. Sedih :(

Peace2 kacang peas :)

No comments: