Wednesday 14 December 2011

Pak Li Kopitiam Pilihanku....

Pak Li Kopitiam sekarang dah jadi "port" favourite aku untuk cari makan :) First rasa Ipoh White Coffee dia, terus gian asyik nak pergi pekena jer.. Banyak2 kedai makan yang ala2 kopitiam pernah aku pergi, Pak Li paling best, makan sedap, enviroment best dan yang pastinyer sangat2 murah harganyer ye adik2, memang berbaloi datang sini..

Semalam lepas balik kerja aku pergi minum petang kejap kat Pak Li Klang Sentral, makan ringan2 jer :)

 Menu dari Pak Li, tengok display tu pun dah terliur...

 Ipoh White Coffee minuman wajib.. Sumpah sedap, rasa sekali gian berkali2 :)
Harga RM2.20

 Selain menu tempatan, ada jugak Western. Harga pun berpatutan..


Lepas korang dah pilih2 tu, tulis aje order korang dekat form tu..
just masukkan kod makanan/minuman dan kuantiti..
senang kan...


Our table, number 34 :P


 Yang ini kira starter lar yer, sementara nak tunggu main course.
Roti bakar kaya+butter RM1.70.

 Favourite aku "Chicken Ham Toast"
RM 3.60
 Superman makan Char Kuey Teaw..
RM 4.20
 Nie eden punyer ye...
"Black Pepper Chicken Chop With Rice"
RM 9.20


 So, kalau yang belum pernah cuba, boleh lar cuba k.. Pak Li nie banyak cawangan dia seluruh Malaysia.. Yang pasti aku tak boleh tinggal Ipoh White Coffee dia :)

Peace2 kacang peas :)

No comments: