Wednesday 14 December 2011

.:Housekeeping:.

Pagi nie aku masuk kerja pukul 7, so lepas selesai print report semua, memang free lar sampai pkul 9 kan :)
entah hantu apa yang masuk kat badan aku nie, terus jadi terajin pulak nak kemas drawer aku..
Sekali bukak, naaaahhhh haaaiii!!! bersepah2, sarang tikus pun tak macam nie!! punye la pemalas aku nak kemas, main sumbat2, campak2 jer pasal busy sejak kebelakangan nie kan.. kerja banyak giler..

(SEBELUM)
 See!!! Khazanah dan harta karun dalam drawer aku
Aku pun tak tau ape benda aku simpan dalam ni... :)

 (SELEPAS)
Tengok2, bersih kan.. baru sejuk mata memandang..
siap ada perfume lagi, hehe... tapi tak pakai pun, aku pun tak ingat bila aku sumbat dalam tu..

 Dekat ofis nie, aku diamanahkan jaga stationary..
So, memang heaven la kan, hari2 tukar2 pen :)

 bekas nie comel kan!! aku buat letak staples..

 aku jugak kena buat dan simpan minute meeting.
sebab department aku hari2 buat meeting & briefing..

nie la bekas comel yang selalu menemani aku,
kalau dia takde, memang bersepah2 lar barang2 aku
atas meja...


p/s: baru semangat sikit nak buat kerja

Peace2 kacang peas :)

No comments: