Tuesday 10 January 2012

Cupcakes Towel Yang Sangat Comel!!!

Memandangkan aku punyer majlis tak lama lagi, aku ingat nak buat doorgift untuk tetamu yang datang nanti. Aku minat dengan DIY nie.. Orang kata kalau buat sendiri lagi puas hati kan. Lagi-lagi bila orang lain suka dan puji hasil kerja tangan kita. So, otak aku yang boleh buat batu cincin nie pun keluarkan idea.. "Kenapa tak buat Cupcakes Towel jer?? Kan Senang???" dalam hati kata "Betul jugak kan??" So, aku pun guna la pakcik google nak cari idea.. Antara contoh Cupcakes Towel yang sangat comel yang aku jumpa..............

 Sekali tengok macam real jer..
Chocolate Cupcakes with Cherry :P


 Nie pun idea yang bagus jugak, letak lolipop dekat
tengah tu.. Budak-budak mesti suka..
Lagipun nampak kreatif



 Cup dia sangat cantik ok!!!


 Yang ini pulak buat aku tak tahan macam nak makan haha!!!


simple and nice deco....

p/s : Dengan penuh semangat yang sangat waja, harinie jugak aku nak pergi cari barang-barang buat Cupcakes Towel nie :)

Peace2 kacang peas :)

No comments: