Monday 30 January 2012

Irish Imanina Tihani!! Kenapa Kamu Cute Sangat!!! Kamu Sudah Buat Auntie Geram!!!



Hai!!!!! Nama saya Irish Imanina Tihani.. Umur saya 6 bulan, tapi dah ada 2 gigi ngeeeee~~~~
Comel tak saya, comel kan kan kan!!! Untie Filza geram tengok pipi saya... Sebab tu saya senyum macam nie (^_____________^), tembamkan pipi saya, macam pipi auntie Filza :P

Geram betul aku tengok budak kecik nie, kalau dapat aku gomol-gomol pipi dia, tengok kaki dia tu, berketak-ketak.. Confirm mama dia bagi susu baik nie.. Tu yang membesar dengan sihat bangat... Irish ni anak housemate aku masa kat Universiti dulu.. Sekarang dia menetap di Johor..

Tak sangka ko dah ada baby Iema, comel pulak tu macam aku, eh silap pulak, macam kau.. :) Dulu ko la paling gila-gila dan kepala angin jugak masa study dulu.. Ko ingat tak?? Orang lain dok sibuk bersengkang mata study nak exam esok hari, ko boleh membuta buat tak tau.. haha!!! Jangan Irish ikut perangai kau macam tu dah la..

Irish jadi good girl tau, jangan noty-noty.. Dengar cakap mama dengan papa.. Nanti kalau kita jumpa, auntie belanja aiskrim padle pop ok!!!

p/s : nanti aku nak buat entry pasal housemates aku masa dulu, lepastu list down perangai masing-masing macam mane.. Mesti best haha!!!


Peace2 kacang peas :)

No comments: