Sunday 1 January 2012

New Home,,

Nampaknya progress rumah baru aku nie semakin baik ye tuan-tuan dan puan-puan :) Pagi2 weekend nie, aku dan adik beradik lain sibuk menjengah ke rumah yan baru yang bakal siap tengah bulan Januari nie.. Semua tak sabar-sabar, lagi2 mak dan abah.. Mak tersenyum lebar dapat duduk rumah baru, sebab dapur besar, abah pulak senyum lebar sebab dah keluar belanjer besar haha!!! Ape2 pun nie semua hasil jimat cermat abah selama dia bekerja selama berpuluh tahun.. Aku kagum dengan abah..


Nie pandangan depan rumah, tinggal letak bumbung atas tu and simen kat lantai tu..

Yang ni bahagian ruang tamu.. Bapak besar la pakcik aku buat, dah macam dewan badminton..
Silap-silap adik-adik aku main badminton kat sini :)

Nie bilik aku :) 
tak sabar nak tuggu siap cat, pastu deko ikut suka :)

Yang nie bahagian dapur. Diorang tengah buat tempat sinki..
Mak paling suka tempat nie, pasal senang dia nak bersilat kat dapur nanti,
sangat-sangat luas ok!!!


Dah tak sabar benor gamaknyer nak pindah hehe.. 
Iyelah dah 3 bulan dok rumah temporary, dah macam setinggan kitaorang rasa :(

Peace2 kacang peas :)
 













No comments: